Konference

Prostor pro každé sektání


V hotelu se nachází tři variabilní konferenční místnosti o velikostech 70, 30 a 20 m² s maximální kapacitou 60, 30 a 15 jednajících nebo účastníků MICE akcí. Konferenční prostory jsou osvětlené přímým denním světlem a nabízejí veškerý komfort.

Vybavení místností:

  • možnost denního i umělého světla
  • připojení na vysokorychlostní internet
  • konferenční technika (promítací plátno, ozvučení)
  • individuálně nastavitelná klimatizace
  • dokonalá akustika
  • podlahové zásuvky
  • plně vybavená kancelář školitele sousedící s konferenční místností (fax, kopírka, počítač s tiskárnou, připojení na internet)


Zákládáme si na prvotřídních službách a dbáme i na ty nejmenší detaily. Prostory umíme přizpůsobit jakýmkoli požadavkům. Samozřejmostí je nepřetržitá asistence našeho odborného technického personálu v průběhu celého konání akce.

V rámci konferenčního provozu nabízíme možnost na míru šitých Coffee breaků,  Quick lunch/dinner buffetu nebo servírovaných menu.

Cena pronájmu místnosti zahrnuje:

  • příprava místnosti a nepřetržitá asistence hotelového Event coordinatora
  • konferenční místnost včetně psacích potřeb a moderačního setu
  • technické vybavení (dataprojektor s plátnem, flipchart, nástěnka)

Chcete více informací nebo si rovnou objednat místo? Kontaktujte nás na tel. 606 732 946 nebo mailu sales@3korunky.cz